Klant: Jacobshoek

Oplevering: 2018

De website van Kwekerij Jacobshoek was na de laatste website uit 2010 wel weer eens aan vervanging toe. Het doel was om het volledige assortiment van rond de 140 soorten op een duidelijke manier te structureren en de website een moderne uitstraling te geven. Door het assortiment op een overzichtelijke manier in te delen, kunnen de klanten makkelijker een keuze maken. Om daarna makkelijk en snel een offerte aan te kunnen vragen. Ook zorgt het voor een betere gebruikerservaring en een beter beeld van het bedrijf.

SEO

De website is volledig geoptimaliseerd om hoog te scoren in Google op bedrijfsgerelateerde termen. Met de nieuwe website is de structuur van de website duidelijk verbeterd waardoor Google de website beter begrijpt.

Meertalig website

Door de vele buitenlandse klanten is de website ook vertaalt in meerdere talen. Uiteindelijk moeten de talen: Nederlands, Engels, Pools en Duits ondersteund worden. De buitenlandse bezoekers worden automatisch verwezen naar hun eigen taal, als die beschikbaar is.

De website is volledig op maat gemaakt. Hierdoor zijn de beste resultaten gehaald en heeft de website een uniek design. Ook werkt de website snel en is alles aanpasbaar voor de klant.